تلفن : 02188611227

درباره ما

شما اینجا هستید: خانه » درباره ما

بیانیه ماموریت

“ایران توزین “یک انجمن اینترنتی در حوزه سیستم های توزین و یک سازمان غیر انتفاعی است . هدف آن پیشرفت تمامی اعضای آن در حوزه های فنی ، مدیریتی ، بازار و کمک به تشکل های رسمی در این حوزه می باشد.اعضای این انجمن اینترنتی از تولید کنندگان ، توزیع کنندگان ، مقامات دولتی ، شرکت ها ، آزمایشگاهها، تکنسین های نصب، مهندسین ، تامین کنندگان و خریداران این صنعت می باشند.تمامی این اعضا یک هدف مشترک دارند و آن هم ایجاد پیشرفت فنی و تعهد به مقررات صنعت توزین می باشد. اعضای مرجع توزین محصولات و خدمات متفاوتی ارئه می کنند. از یک مبدل A/D تا سیستم توزین وزن محور ،از بار کد اسکنر تا گشتاور سنج،از سیستم های توزین کامپیوتری تا وزنه های کالیبراسیون ، از نمایشگرهای توزین تا سیستم های انتقال اطلاعات وایرلس ، از اندازه گیری نیرو تا ترازوهای حساس ، از لودسل تا دستگاههای پرکن.

هر آن چیزی که در جهان ساخته می شود توزین هم می شود. اعضای مرجع توزین ایران ، تضمین کننده دقت در اقتصاد ایران است.

منشور اخلاقی

ما به عنوان عضوی از جامعه توزین و سیستم های اندازه گیری کشور خود را متعهد به قوانین اخلاقی جامعه می دانیم، این قوانین به شرح ذیل می باشند :

1- تلاش در جهت اطلاع رسانی و نشان دادن اهمیت بالای سیستم های اندازه گیری و توزین در زندگی روزمره در اذهان عمومی

2- تلاش برای نشان دادن اهمیت سیستم های توزین در داد و ستد تجاری که تبادل کالا و پول انجام می پذیرد. نقش سیستم های کنترل و نظارتی به درستی مورد بررسی قرار می گیرد T این مهم در راستای سیاست حمایت از مصرف کنندگان صورت می پذیرد.

3-اهتمام به معرفی کاربردهای مناسب و جدید از سیستم های توزین به عنوان دقیق ترین روش های اندازه گیری جرم و وزن.

4- به عنوان عضوی از جامعه استاندارد ،رفتار فردی و حرفه ای خوب – در بالاترین سطح از اصول اخلاقی – در ارائه کالا و سرویس ارائه می دهیم تا بتوانیم به جامعه خود و صنعت توزین اعتبار بخشیم.

5- تلاش مجدانه در ارائه خدمت و سرویس با کیفیت در سیستم های اندازه گیری و توزین.

6-با استفاده از قوانین و مقررات بین المللی و استانداردهای ملی ایران در تعیین و تصویب قوانین و آئین نامه های این صنعت بهره بریم به نحوی که منافع عمومی تامین شود.

7- اطلاعات محصولات جدید را به نحوی به مخاطبان خود ارائه دهیم که خلاف روشهای تجارت نباشد و محصولات سایر همکاران خود را تخریب ننمائیم ، دراین راستا شرکت ها فقط محصولات جدید و تکنولوژی های جدید خود را ارائه می کنند و از نقد محصولات سایر همکاران پرهیز می کنند.

8- از ترویج و تصمیم گیری های انحصاری که قصدی غیر از رشد صنعت و ارتقای کیفی داشته باشند اجتناب می نمائیم.

9- در ارتقای فنی و علمی همکاران این صنعت و در اختیار گذاردن دانش فنی خود به منظور اعتلای صنعت توزین هیچگونه دریغی نمی کنیم.

10- دانش فنی و تکنولوژی ثبت شده همکاران خود را ارج می نهیم.از کپی برداری و عدم رعایت حق کپی رایت اجتناب می نمائیم.

قوانین سایت

قوانین ثبت نام در سایت و استفاده از مطالب

کاربر گرامي

با تشکر از اينکه سايت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين وضع شده است ، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند . در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که مقالات ، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع اكانت آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت اجرا خواهند شد.

قانون شماره 1 : تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات خلاف شرع و قوانین جمهوری اسلامی ایران، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد ،حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد .

قانون شماره 2 : کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام درقسمت نظرات از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات خلاف شرع و موازین اسلامی، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد .

قانون شماره 3 : کاربران مي بايست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود از يک موضوع مناسب استفاده نمايند. اين موضوع مي بايست در رابطه با سوال ، مشکل و يا پيغام ايشان باشد. در غير اينصورت در حالتي که کاربر جديد باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر اين موضوع توسط کاربران چه جديد و چه قديم ، برخورد جدي خواهد شد.

قانون شماره 5 : در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

قانون شماره 6 : در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصي خود ، از تبليغات تجاري (سايت و غيره) خودتان و ديگران جدا خودداري نماييد. در صورتي كه سايت شما فعاليت آموزشي و يا فرهنگي دارد با ذكر فعاليت سايت براي شناساندن آن به كاربران ميتوانيد امضا را به سايت خود لينك دهيد البته توجه داشته باشيد كه امضا بايد كوتاه باشد .

با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت و دستورالعملهايي که در آينده به آنها اضافه خواهد شد بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم, به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده اين سايت براي شما.

اعضای شرکت