تلفن : 02188611227

تب های ویژه

شما اینجا هستید: خانه » تب های ویژه

معرفی شرکت
گروه صنعتی پند با دستیابی به دانش فنی لازم و سالها تجربه در تولید سیستمهای توزین دیجیتال همراه با برنامه های نرم افزاری پیشرفته و اولین و تنها دارنده گواهینامه ISO 9001 از معتبرترین تولید کنندگان سسیستمهای توزین دیجیتال در ایران می باشد.

همچنین شرکت صنایع پند نماینده انحصاری شرکت های Scaime و Master K فرانسه و Flintec آلمان و همچنین Keli و Zemic چین در ایران می باشد

ما بنا به نیازهای موجود ، تولیدات متنوع دیگری را نیز در زمینه تجهیزات توزین از قبیل انواع لودسل ، اندیکاتور ، باسکول آویز ، ترازوهای خاص ، جک پالت و ترازوی تخت بیمارستانی به صنایع کشور عرضه نموده ایم که به شرح زیر توضیح داده می شود .

چشم انداز ها
ارائه کننده پیشرفته ترین خدمات پس از فروش سیستم‌های الکترونیک در ایران با جذب حداکثر رضایت مشتری، ایجاد محیط کاری که سبب ارتقای علمی، فرهنگی و کاpaper graderری همکاران ما در سازمان شود.

شرکت پند

معرفی شرکت


بیانیه ماموریت


“ایران توزین “یک انجمن اینترنتی در حوزه سیستم های توزین و یک سازمان غیر انتفاعی است . هدف آن پیشرفت تمامی اعضای آن در حوزه های فنی ، مدیریتی ، بازار و کمک به تشکل های رسمی در این حوزه می باشد.اعضای این انجمن اینترنتی از تولید کنندگان ، توزیع کنندگان ، مقامات دولتی ، شرکت ها ، آزمایشگاهها، تکنسین های نصب، مهندسین ، تامین کنندگان و خریداران این صنعت می باشند.تمامی این اعضا یک هدف مشترک دارند و آن هم ایجاد پیشرفت فنی و تعهد به مقررات صنعت توزین می باشد. اعضای مرجع توزین محصولات و خدمات متفاوتی ارئه می کنند. از یک مبدل A/D تا سیستم توزین وزن محور ،از بار کد اسکنر تا گشتاور سنج،از سیستم های توزین کامپیوتری تا وزنه های کالیبراسیون ، از نمایشگرهای توزین تا سیستم های انتقال اطلاعات وایرلس ، از اندازه گیری نیرو تا ترازوهای حساس ، از لودسل تا دستگاههای پرکن.

هر آن چیزی که در جهان ساخته می شود توزین هم می شود. اعضای مرجع توزین ایران ، تضمین کننده دقت در اقتصاد ایران است.

منشور اخلاقی


ما به عنوان عضوی از جامعه توزین و سیستم های اندازه گیری کشور خود را متعهد به قوانین اخلاقی جامعه می دانیم، این قوانین به شرح ذیل می باشند :

1- تلاش در جهت اطلاع رسانی و نشان دادن اهمیت بالای سیستم های اندازه گیری و توزین در زندگی روزمره در اذهان عمومی

2- تلاش برای نشان دادن اهمیت سیستم های توزین در داد و ستد تجاری که تبادل کالا و پول انجام می پذیرد. نقش سیستم های کنترل و نظارتی به درستی مورد بررسی قرار می گیرد T این مهم در راستای سیاست حمایت از مصرف کنندگان صورت می پذیرد.

3-اهتمام به معرفی کاربردهای مناسب و جدید از سیستم های توزین به عنوان دقیق ترین روش های اندازه گیری جرم و وزن.

4- به عنوان عضوی از جامعه استاندارد ،رفتار فردی و حرفه ای خوب – در بالاترین سطح از اصول اخلاقی – در ارائه کالا و سرویس ارائه می دهیم تا بتوانیم به جامعه خود و صنعت توزین اعتبار بخشیم.

5- تلاش مجدانه در ارائه خدمت و سرویس با کیفیت در سیستم های اندازه گیری و توزین.

6-با استفاده از قوانین و مقررات بین المللی و استانداردهای ملی ایران در تعیین و تصویب قوانین و آئین نامه های این صنعت بهره بریم به نحوی که منافع عمومی تامین شود.

7- اطلاعات محصولات جدید را به نحوی به مخاطبان خود ارائه دهیم که خلاف روشهای تجارت نباشد و محصولات سایر همکاران خود را تخریب ننمائیم ، دراین راستا شرکت ها فقط محصولات جدید و تکنولوژی های جدید خود را ارائه می کنند و از نقد محصولات سایر همکاران پرهیز می کنند.

8- از ترویج و تصمیم گیری های انحصاری که قصدی غیر از رشد صنعت و ارتقای کیفی داشته باشند اجتناب می نمائیم.

9- در ارتقای فنی و علمی همکاران این صنعت و در اختیار گذاردن دانش فنی خود به منظور اعتلای صنعت توزین هیچگونه دریغی نمی کنیم.

10- دانش فنی و تکنولوژی ثبت شده همکاران خود را ارج می نهیم.از کپی برداری و عدم رعایت حق کپی رایت اجتناب می نمائیم.

پشتیبانی
برای ارتباط با بخش پشتیبانی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده اقدام نمایید:

تلفکس: ۸۸۷۴۵۴۱۲

ایمیل: info@example.com

ساعات کاری:شنبه تا چهارشنبه ۸صبح الی ۵ بعد از ظهر

ماموریت ها
شرکت پندتک با استفاده از تیم کارشناسی قوی خود ، امکان طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون توزین درزمینه های مختلف صنعت را دارا بوده و با توجه به محور قرار دادن رضایت خریداران خویش یکی از بهترین تیمهای خدمات پس از فروش را سازماندهی نموده است

درباره پند

خدمات شرکت
شرکت پندتک با استفاده از تیم کارشناسی قوی خود ، امکان طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون توزین درزمینه های مختلف صنعت را دارا بوده و با توجه به محور قرار دادن رضایت خریداران خویش یکی از بهترین تیمهای خدمات پس از فروش را سازماندهی نموده است

معرفی شرکت

چشم انداز ها

شرکت پند

پشتیبانی

ماموریت ها

درباره پند

خدمات شرکت